zaterdag 21 november 2009

De kop is er af!

Gisteravond was het dan zo ver; de eerste theatershow met Albert West! Voordat we zo dadelijk op weg gaan naar Barneveld, alvast wat over de eerste show.

Eind van de middag kwamen we aan bij het theater Aan de Schie in Schiedam. Na de nodige make-up, soundcheck en natuurlijk foto's schieten van de paarse kleding was het tijd; licht uit, spot aan!

Het was een geweldige avond met een enthousiast publiek. Hier weer wat reacties:

Zo mooi het ik het niet verwacht! Wat een prachtige show was dat in Schiedam. Je kon zien dat Albert ervan genoot. En het publiek genoot van jullie enthousiasme.Complimenten. Jolanda

Ik ben vanavond naar de eerste theatershow van Albert West geweest en het was geweldig. Kippevelmomenten waren er, ik was erg onder de indruk van jullie orkest. Complimenten, ik heb genoten en meerderen met mij !!

Geen opmerkingen: