zondag 30 maart 2008

Aloha - The Golden Moments

Wat een avond hebben we net achter de rug! Wow... Ik ging uit m'n dak!

In de tweede diashow rechts bovenaan zie je alle foto's van deze prachtige avond in de Maaspoort.
Met dank aan Percy, een vriend van Bert Damen die tijdens de optredens de foto's en de filmpjes heeft gemaakt. Thanx Pal.

Er is hard gewerkt door iedereen en ik heb de indruk dat het publiek erg tevreden was. Misschien wel meer dan tevreden... Respect to BDEC (Ben, Dilly, Eric en Chantal) en eveyone involved. You did it.

Iets om trots op te zijn. We hebben het toch maar eventjes met elkaar geflikt! Wat dacht je van de hele Crew. Toch tot 4 uur doorgebuffelt. In real time al 5 uur in de morgen.

En Frank Anthony, you are The King2, man.

An impression of the Show
Klik 2 maal op play om het filmpje te starten.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ha Mike,

Leuk filmpje zeg; ik was weer helemaal terug in de Maaspoort. Wat je al niet kunt doen met Movie Maker.

Groetjes en tot woensdag,
Hellen

Anoniem zei

Kan je dit ook op YouTube zetten? Dan kan ik het kopieren en op mijn hyves zetten (A)

xxx Natas

Mike Blom zei

Ha Natas,
Tube eens op 'Aloha' en 'Maaspoort'
Dan zie je ze.
Ciao,
Mike