zondag 27 april 2008

Een rustdag na ons eerste optreden - Theo Toets nu beroemd

Een kleine 20 BBSO'ers zijn rond 10 uur op stap gegaan voor een tour naar een 600 jaar oude stad. Moet zeer de moeite waard zijn geweest. Ik was er helaas niet bij omdat ik nog moest bijkomen van gisterenavond. Ik kwam David, onze gastheer en Theo Toets net op straat tegen en wat ik begrepen heb is Theo nu een beroemdheid in China. David heeft nog net op tijd Theo op de TV een interview laten afgeven. De vraag was hoe wij het optreden van gisterenavond hebben beleefd.
Zijn eigen reactie zullen we hier snel bij plaatsen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

GEWELDIG OM JULLIE DAAR BIJ EEN OPTREDEN TE ZIEN EN ROY JE HEBT HET VOOR ELKAAR HOOR BIJ JOU SOLO SCHOOT IK TOCH WEL EVEN VOL WEET JE MET DAT FILMPJE IS ZO DICHTBIJ EN TOCH ZO VER WEG EN HOEZO THEO TOETS OP T.V EN BEROEMD.
MAAR ZOALS IK NIET ANDERS HAD VERWACHT HEBBEN JULLIE DUIDELIJK SUCCES DAAR (hoe kan het ook anders) BEN GEFELICITEERD EN DAT GELD VOOR ALLEMAAL THEO ROY NATASJA DIKKE KUS VAN MIJ

Anoniem zei

nu nog foto's heel veel foto's.

Jurgen

Anoniem zei

Nou die radiostilte heb je verdiend hoor, heb het idee er bijna live bij te zijn.

Ziet er super uit, groetjes daar!

trudy