donderdag 3 april 2008

Frank, You did it Your Way - A Positive Vibe

Gisteren tijdens de repetitie (het is maar voor een korte onderbreking) afscheid genomen van de sympathieke Frank Anthony. Hiermee hebben we het 'Aloha, the Golden Moments From Hawaii' als productie in de Maaspoort waardig kunnen afsluiten. Er zijn inmiddels een aantal grote boekingskantoren geïnteresseerd in deze show. Ik hoop en met mij denk ik iedereen in BBSO dat we snel geboekt gaan worden voor show's in de diverse theaters en zalen.




Er is een 'Positive Vide' voelbaar in de band. Het publiek heeft altijd gelijk en zij waren afgelopen zaterdag over het algemeen heel erg tevreden getuige de recensies en de vele reacties op de diverse Hyves en gastenboeken. Tevreden zijn we zelf zeker niet. Het is nu de uitdaging om van een 8 een 9 te maken. Frank, bedankt en tot heel snel. Nu gaan we ons volledig richten op de China Tour. Hou deze blog goed in de gaten.

Dan werp ik nog even een blik op de twee rijstpotten. Er is nog geen groot verschil te zien. We denken dat als we terug zijn uit China, de resultaten van dit experiment goed waarneembaar zijn. (zie voor uitleg de eerdere berichten in deze blog)

2 opmerkingen:

Nessa zei

Filmpje doet t niet :(

xxx Natas

Anoniem zei

Als het goed is dan zou ie het moeten doen. Het begint wel met een foto en dat gaat over in een bewegend beeld. Bij mij hapert ie nu af en toe waarschijnlijk omdat het erg druk is op internet.