woensdag 11 juni 2008

Gradje Damen en de grote banner in de repetitieruimte

Om het heimwee gevoel naar China eens extra aan te dikken heeft Martin de grote banner van het hotel In Ma'anshan in de repetitieruimte gehangen. Als je er lang genoeg naar kijkt voelen we extra verbondenheid met de mensen in China. Er zijn slachtoffers die onze hulp best kunnen gebruiken en voor hen gaan we optreden met o.a Grad Damen en Frank Anthony. Vandaag repeteerden wij met beiden.

Bekijk de foto's en maak zo ook kennis met Grad Damen. Met deze uitermate sympathieke zanger gaan we 4 nummers doen. Welke? Kom 22 juni naar de markt in de 's-Hertogenbosch. Een compliment naar de band uit de mond van een rasartiest was dat het gevoel meteen erg goed was bij de muziek die wij neerzetten. Altijd leuk om te horen.


Wat ik effe kwijt wil is dat ik enorm kan genieten van JeromeK (en ik niet alleen...) als hij b.v. het prachtige 'Raise me up' aan het vertolken is. Wat een power en wat een 'Duende'! Het was even lastig om met mijn mobieltje een pakkende foto van Jeroen te nemen maar doe het voorlopig maar even met deze. Mario gaat dit nummer brengen op de markt maar zeker weten dat Jeroen deze gaat zingen bij een van onze volgende optredens.

Dankzij de spontane geste van Natasja om foto's te maken met mijn mobieltje (HTC Touch) hebben een beeld van deze repetitie. Dat de foto's bewogen zijn ligt niet aan haar. De HTC Touch heeft geen steadyshot.

Geen opmerkingen: